أحمد حلمي عن إيرادات «واحد تاني»: اتفاجئت بيها.. ونفسي اشتغل فيلمين و3 في السنة | مصر

مصر - اخبار الفن ..أحمد حلمي عن إيرادات «واحد تاني»: اتفاجئت بيها.. ونفسي اشتغل فيلمين و3 في السنة في المدونة او الخبر التالي .

أكد الفنان أحمد حلمي أنه لم يتوقع أن يحقق فيلم «واحد تاني» الإيرادات التي حققها، مضيفًا خلال مداخلة هاتفية مع راديو انيرجي: «أنا مبتوقعش حاجة قبل الفيلم ينزل ومببقاش متوقع حاجة، وبقول يا رب وابتدي أسمع زي أي حد عملنا إيه، والفيلم عمل إيه».

حلمي: مكنتش متوقع الإيرادات 

أكد حلمي أنه لم يتوقع أن يحقق الفيلم هذه الإيرادات حيث تجاوز 30 مليون جنيه، قائلا: «بصراحة مكنتش متوقع الفيلم يحقق الرقم ده، ولما نزل آخر حفلتين في أخر يوم في رمضان، وكنت في الغالب منتظر اسمع رقم أقل من كده بكتير، ربعه مثلًا».

واحد تاني» بعد غياب عن السينما 3 سنوات، «ده بيبقى أحيانًا حلو وأحيانًا مش حلو، وببقى مش حلو لأنه بيبقى نفسي يبقى عندي إنتاج أكتر من كده، على الأقل كل سنة فيلم، وبيبقى حلو أحيانًا لأن بتبقى واحش الناس بس، وأنا لو بتسألني أيهم أفضل أحب أشتغل فيلمين أو تلاتة في السنة».

الفنان: الحاجة اللي بتاخد وقتها بتطلع مظبوطة

وكشف حلمي عن أسباب ابتعاده عن الشاشة لـ3 سنوات، من ضمن الأسباب عدم وجود أعمال مناسبة له، «في الغالب الحاجة الحلوة لازم بتاخد وقت ولو شبهناها بأي حاجة دايمًا الحاجة اللي تاخد وقتها بتطلع مظبوطة».

أحمد حلمي إيرادات بلغت 41 مليون جنيه منذ طرحه بدور العرض، والفيلم من بطولة أحمد حلمي  وروبي وسيد رجب وعمرو عبدالجليل  ونسرين أمين ونور إيهاب.

أحمد حلمي عن إيرادات «واحد تاني»: اتفاجئت بيها.. ونفسي اشتغل فيلمين و3 في السنة

التفاصيل من المصدر - اضغط هنا

أحمد حلمي عن إيرادات «واحد تاني»: اتفاجئت بيها.. ونفسي اشتغل فيلمين و3 في السنة






ونشير الى ان هذه هي تفاصيل أحمد حلمي عن إيرادات «واحد تاني»: اتفاجئت بيها.. ونفسي اشتغل فيلمين و3 في السنة نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

كما تَجْدَرُ الأشارة بأن الموضوع الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على أخبار الوطن - مصر وقد قام فريق التحرير في صحافة نت الجديد بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.

UK Press24 - ايجي ناو - سبووورت نت - صحافة الجديد - 24press - الكويت برس
نجوم و فن اليوم


( صحافة نت الجديد )محرك بحث إخباري لا يتحمل أي مسؤولية قانونية عن المواد المنشورة فيه لانها لا تعبر عن رأي الموقع..
كافة الحقوق محفوظة لـ ( صحافة نت الجديد ) © 2021-2016.