- نجوم و فن

مصطفى حجاج يطلق تحدي أغنية «حب مين»: عايز أشوف إبداعات



مصر - نجوم و فن ..أطلق الفنان مصطفى حجاج عبر حسابه بموقع تبادل الفيديوهات والصور إنستجرام تحدي رقصة لأغنيته الجديدة حب مين حجاج قائلا عايز أشوف إبداعات وروني مين يعرف يعملها زيي أغنية حب مين حب... مصطفى حجاج يطلق تحدي أغنية «حب مين»: عايز أشوف إبداعات .. التفاصيل من المصدر أخبار الوطن في المدونة او الخبر التالي .


أطلق الفنان مصطفى حجاج، عبر حسابه بموقع تبادل الفيديوهات والصور إنستجرام، تحدي رقصة لأغنيته الجديدة «حب مين». 

حجاج قائلا: «عايز أشوف إبداعات وروني مين يعرف يعملها زيي؟».

أغنية حب مين 

حب مين، من كلمات وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع موسيقي وسام عبد المنعم، وهندسة صوتية هاني محروس وإنتاج NJ music، وتصدرت الأغنية التريند في أول ساعات من طرحها وتقول كلمات الأغنية: «اللي اخترناهم بعناية.. في القلب يا قلبي وفي عناية بنينا لهم بالحب بناية.. هدوها على راسنا على راسنا واخدينهم قال على الفرازة.. بقى دي القطعية الممتازة علشان حبينا اتخمينا.. ويا ريت حرصنا حرصنا دول خدوا مننا أكتر ما أدوا.. والموضوع زاد أوي عن حده وبكل بجاحة بيتحدوا.. ويقولوا ظالمينهم ظالمينهم الناس دي ضميرهم مفارقهم.. تعبونا الله ينشف ريقهم ده طريقنا خلاص عكس طريقهم.. شوفنا كتير».



التفاصيل من المصدر - اضغط هنا

ونشير الى ان هذه هي تفاصيل مصطفى حجاج يطلق تحدي أغنية «حب مين»: عايز أشوف إبداعات نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

علما ان فريق التحرير في صحافة نت الجديد بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.

متعلقات والاكثر مشاهدة في نجوم و فن



( صحافة نت الجديد )محرك بحث إخباري لا يتحمل أي مسؤولية قانونية عن المواد المنشورة فيه لانها لا تعبر عن رأي الموقع..
كافة الحقوق محفوظة لـ ( صحافة نت الجديد ) © 2021-2016.